19 Ocak, 2007

Kaşarlı Mantar

Hızlı ve yapımı kolay, ama bir o kadar da lezzetli, sıcak bir aperatif için başka bir tarif aramanıza gerek yok:)

Malzemeler:

  • Mantar
  • Tereyağ
  • Kaşar peyniri
  • Tuz
  • Kekik

Yapılışı:

  • Mantarların saplarını koparın ve kabuğunu soyun.
  • Yıkadıktan sonra kurumaları için kağıt havlu üzerine çukur kısımları aşağıda kalacak şekilde dizin.
  • Kaşarı rendeleyin.
  • Mantarları, pişireceğiniz kaba çukur kısımları yukarıda kalacak şekilde yerleştirin.
  • Her mantarın içine ufak bir parça tereyağ koyun ve üzerlerine tuz serpin.
  • Rendelediğiniz kaşarı mantarların üzerini kapatacak şekilde yayın.
  • Kaşarın üzerine kekik serpin ve önceden ısıtılmış ~175 derece fırında kaşar kızarana kadar pişirin.

Afiyet olsun...


3 yorum:

Hulya Senlik Isik dedi ki...

Sinem'ciğim merhaba iadeyi ziyaret yapıyım dedim. Kaşarlı mantarı görünce dayanamadım. Bayılıyorum canım bunun tadına özellikle balık yaptığım zaman mutlaka pişiriyorum ;)

Sevgiler...

Sinem Keleş dedi ki...

Hülya hoşgeldin,

Haklısın gerçekten çok lezzetli oluyor ve balığa da çok yakışıyor.

fatma üstün dedi ki...

hımmm....lezzetliiii harika bir görüntüsü var..

hemen arşivime ekliyorum...

aa ben kimmiyim :)) pardon tanıtmadım kendimi...fatma ben...hülyanın sitesinden ulaştım sana...
seni de hemen arşivime ekliyorum....

yemeğin çok güzel.. pardon aperatifin..hülyacımın dediği gibi balık olduğunda rahatlıkla kullanabilirim ozaman..

görüşmek üzere...